Saturday, February 16, 2013

5th trip :)

diarihati:mRs.t0bler0ne (^,^)
assalamualaikum.. :)

salam semua bak kata aron aziz..ulala;)
awak2 semua..saya happy dengan awak2 semua..awak2 semua lah diari kampus saya.. 
best dapat selalu makan2 jalan2 ada kelab lagi..uols ada..takda duduk diam2..=p
hujung minggu terluang dihabiskan dengan berholiday ke keyeyl..eww K.L okay..
bunyi macam 'hek eleh..k.l je pun..tu pun bak post2 segala' or 'ingat jauh sangat lah peginye..setakat k.l je' or whattheever..yang penting setiap saat yang dilalui adalah kenangan manis yang akan mengiringi kita di kejauhan :) wahh sastera kau !
okay ni trip ke-5 kitorang..next trip..dalam perbicaraan...haha
so far sooo goooood~~ macam kfc:)
malas taip banyak-banyak :

    
mangai semangat berjimba .. !





hello siblings ! :)
weolls :D
 
bilik ni besau tau ! nampak je 2 katil but we have another queen size  ! :D 



muke kemuttt !
 berukbeng lembab mcam siput ..mals nak upload banyak2..
but semua trip memang amat awesome !
suka sangat..have siblings best2 gila2 kaki jalan..syiooookkkk. ;)
lepas ni mana pulak cik awak cik awak sekalian.. ? ?
kelate..ganu..sababah..singapore..
huishhh pening2..kita stabilkan club dulu okay..
the most important make sure hotel free tak payah bayar macam haritu..thats why club itu penting !
hahaha ;p
then we have fun.. ! just pick the one that we lovelike most !
byebye ")




p/s: i've something to say..:) dear far far away friends..sebenarnya aku ok je dgn kau..tak ada masalah tapi kau yang menimbulkan masalah..mugkin kau tak perasaan but kau ada say one word yang buat aku tawar hati sangat2 dengan kau..from that time aku rasa nak tengok kau pun tak boleh..sampai  bila aku macam ni pun aku tak tau..biar masa yg menentukan segalanya..kalau ada org lain yang terkena macam aku tu aku tak tahu..tu antara kau dengan dia but aku memang agak jauh hati dengan kau..aku cuma mampu doa kebahagiaan kau dan ingat bukan semua org kau boleh layan ikut kepala kau.. :) tQ :)

No comments: