Saturday, March 30, 2013

Hey Buddyz !

diarihati:mRs.t0bler0ne (^,^)
Assalamualaikum

Happy Saturday :) lama kot aku tak update . study sakan gamaknyee . =p bosan tiap hari mengadap benda yang sama..nota..nota..nota.. =.=! result ceggitu jugak :( eh tak baik..usaha lagi ! :) rasa nak rebus nota campur sikit perisa asam boi..buat minum 7 hari 7 malam..mujarab tak agaknya .^_^
confirm dean list .haha . Ok ceritanya 19hb April ni maka berangkatlah kami sekeluarga batch
'July 10' ke Teluk Intan . Bersiap siaga melancarkan praktis terakhir di sana :) Then balik tak lama tu dah LJM ..hoi..LJM tau tak..bukan LGM (Lembaga Getah Malaysia) .ni LJM (Lembaga Jururawat Malaysia). Nama pun dah LEMBAGA, gah tak gah jugak lah nak bertempur .:)
Good Luck ok kawan2 semua..Do Our Best Ever :) 100% kena lulus tau.. :)


 
Please be nice ever :)







Lepas habis LJM balik rumah goyang kaki gendang gendut tali kecapi
kenyang perut suka hati :)

part 1 # settle :)

Ok next,lama tak update story pun banyak..1st till now kalau nak cerita penuh page ni..so,next time pulak ok..semua jenis cerita ada..gelak..seram..takut..sedih..gila..ngokngek..semua ada.
Intihanya, kita tak akan kenal erti kemanisan tanpa lalui penderitaan :) Go Girl :)

p/s : Sempena menyambut hari Lembaga Jururawat Malaysia yang bakal menjelma tak sampai
        2 bulan lagi,aku dengan ini ingin memohon maaf kepada sesiapa sahaja yang ada terasa hati
        dengan aku,if aku ada buat korang rasa benci,spoilt mood,bengang, semua tu aku minta maaf
        banyak2 ok.:) Kita semua ada ego masing2 macam tu jugak aku..ada ego tersendiri..kita selalu
        nampak silap orang lain tapi silap sendiri kita tak pernah sedar..macam tu jugak aku..
        Maafkan aku :) Biarlah kita berpisah dengan senyuman dan bukan dengan dendam :)
        sayang semua <3 ^____________________________________^




No comments: